ÜRÜN İLE İLGİLİ SORULARIM

Teslim aldığınız set içeriğinde 5 adete kadar kırık/hasarlı parça bulunması durumunda web sitemizden “Kırık Parça Talep Formu” nu doldurmanız gerekmektedir. Forma parça adlarını yazmayı ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu fotoğrafı eklemeyi unutmayın. Bu durumda elinizdeki kırık parçaları bize göndermenize gerek yoktur.

Bunun dışındaki hallerde Kargo firmanızdan “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir.

Set olarak satılan ürünlerde Hasar Tespit Tutanağı tutturmadıysanız ve 5 adetten fazla kırık/hasarlı parça olması durumunda ürünü faturası ile birlikte Ups kargo aracılığıyla bize geri gönderebilirsiniz.
Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ”Kolay İade” butonu ile edinebilirsiniz.

” Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının ZemHome  olduğunu belirterek faturanızla birlikte Ups kargoya paketinizi verebilirsiniz ”

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.

Aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır. Ürün fiyatı artmış ise , hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde,  firmamıza talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Mağazalar kısmından mağaza iletişim numaralarımızdan arayarak stokları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

” Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının Zem Home olduğunu belirterek faturanızla birlikte Yurt İçi Kargoya paketinizi verebilirsiniz ”

Ups Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ”Kolay İade” butonu ile edinebilrsiniz.

İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir.

Ürün değişimi maalesef yapılamamaktadır.

Ürününü size teslim edildiği esnada hasarlı/kusurlu/defolu vb. durumda ise Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Ancak aynı ürünü sipariş vermek isterseniz daha önce sipariş etmiş olduğunuz tutardan tekrar sipariş verme hakkınız size özel saklı kalmaktadır.

Ürün fiyatı artmış dahi olsa, hakkınızdan yararlanmak için para iadeniz yapıldıktan itibaren 7 gün içerisinde, firmamıza talebinizi iletmeniz yeterlidir.

Satın almak istediğiniz ürünün detay sayfasındaki “E Posta Adresiniz” bölümüne mail adresinizi girerek “Stoğa Girince Haber Ver” butonunu tıklamanız gerekmektedir. Ürün stoklara girdiği anda mail aracılığı ile bilgilendirileceksiniz.Müşteri hizmetlerimizden de bu konu hakkında bilgi alabilirsiniz.

SİPARİŞ VE KARGO SORULARIM

Her ürün için kargoya veriliş tarihi farklılık gösterebilmektedir. Ürünlerin kendi detay sayfasında bu tarih belirtilmektedir. Bu bilgi anlık stoklar için geçerli olup, stokların tükenmesi ya da stok girişi olması durumunda ürün sayfasında kargoya veriliş süresi güncellenmektedir.

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada sağ üst köşede bulunan Profil butonundan Siparişlerim bölümüne tıklayarak güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini açılan sayfadan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde, Sipariş Detayında bulunan Kargo Takibi butonundan siparişinizin kargo durumunu da takip edebilirsiniz.

Sitemizden beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz miktarda sepetinize ekleyerek alışverişe başlayabilirsiniz. Siparişinize farklı ürünler ekleyerek alışverişinizi devam ettirebilir dilediğiniz zaman sağ üst köşedeki Sepetim bölümünden alışveriş sepetinizi görüntüleyebilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizi doldurarak işleme devam ettiğinizde sistem sizi ödeme sayfasına yönlendirecektir. Ödeme yöntemini seçerek ödeme bilgilerinizi doldurabilir ve alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.

Siparişiniz tamamlandıktan hemen sonra işleme alınacak ve tüm aşamalarda tarafınıza gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

Ödeme aşamasını da tamamlayarak siparişinizi verdiniz ancak siparişlerim sayfasında ilgili siparişinizi göremiyorsanız, en geç 24 saat içerisinde siparişiniz görünür hale gelecektir.

Siparişinizin sevk adresi ve/veya alıcı adı değişikliğini, siparişiniz Tedarik Süreci statüsünde ise web sitemiz üzerinden Sipariş Detay sayfanızdaki ”Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum” butonundan yapabilirsiniz. Siparişiniz faturalandıysa kargo firmasıyla irtibata geçilmesi gerektiği için değişiklik talebinizi bize iletmeniz gerekmektedir.

Fatura adresi ve fatura kişisi malesef değiştirilememektedir.